Effectieve pijnbestrijding

Bij ToThePoint hebben wij een effectieve pijnbestrijding voor artrose ontwikkeld. Pijn is een signaal van het lichaam dat ons waarschuwt dat er iets fout zit dat aandacht nodig heeft. Tijdens een behandeling combineren we de meest effectieve behandeltechnieken om tot het gewenste resultaat te komen: beter functioneren zonder pijnklachten.
Waarom effectie pijnbestrijding met onze hulp

Physio Training

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent id aenean est eu netus eget tortor. A ullamcorper lacinia et, viverra convallis nisl eget et. Diam massa cras commodo mauris, iaculis ipsum est pretium a.

Pijnbestrijding aan uw heup, knieen of nek

Heup

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Elit facilisis morbi amet venenatis feugiat nulla. Tellus a cras vitae volutpat, cras vitae donec cras diam. Vitae lectus a purus vulputate enim sit pellentesque. Iaculis est, ac egestas sapien, condimentum porttitor. Feugiat ultrices elit id volutpat varius dolor leo a.

Knieen

Nek

Johsua Reus

Fysiotherapeut

Hier kan een motiverende quote worden geschreven

Waarom pijnbestrijding bij artrose door ToThePoint?

Kom ToThePoint en ga voor een effectieve pijnbestrijding bij artrose

Bij ToThePoint ligt onze basis in de fysiotherapie. Gaandeweg groeide de behoefte om neuromusculaire technieken in te zetten om sneller en effectiever pijnbestrijding toe te passen bij artrose. ‘Als mensen bij ons komen, willen we daadwerkelijk iets voor hen kunnen betekenen. Wij geloven stellig dat ook mensen die al langere tijd met pijnklachten door artrose rondlopen, veel beter kunnen functioneren dan ze feitelijk doen. Dry needling en shockwave therapie zijn behandeltechnieken die effectief zijn op o.a. het gebied van pijnbestrijding. Dankzij deze technieken hebben wij al vele mensen kunnen helpen.